sobota, 17 marca 2012

"Włosowe" zakupy Kerastase & Goldwell


W piątek odebrałam moje kosmetyki do włosów z hurtowni fryzjerskiej.

Jeden kosmetyk (odżywka Nutri thermique) jest mi dobrze znany, będę tej odżywce wierna aż po grób.
Pozostałe dwa to szampon - który zauważyłam u mojego fryzjera :) Oraz nektar termiczny (który wzięłam jako zastępstwo cementu termicznego Kerastase). Zobaczymy, co z tego wyniknie ...


1. Szampon do włosów farbowanych GOLDWELL COLOR EXTRA RICH SHAMPOO:

od producenta:
Szampon delikatnie oczyszcza skórę głowy, chroni kolor przed blaknięciem. Dzięki Brilliance System z ekstraktem z owocu granatu oraz filtrami UV nadaje włosom widocznie większą promienistość koloru, jaskrawość, wygładzenie oraz odczucie dobrze odżywionych i oczyszczonych włosów.

ode mnie:
Kupiłam na zastępstwo Kerastase Chroma Riche, który był drogi, a ten szampon to ponoć jego dobry odpowiednik. Na razie umyłam nim włosy raz- pięknie pachnie ! ale intensywnie, więc jeśli ktoś nie lubi to nie spodoba mu się to, oraz mega pieni :)




 2. Odżywka do spłukiwania KERASTASE : Nutri Thermique


od producenta:

Odżywka Nutri-Thermique do włosów cienkich, zapewni intensywną pielęgnację włosów suchych i uwrażliwionych.

Kosmetyki Nutri-Thermique korzystają z innowacyjnej metody wykorzystującej ciepło dla intensywnego przyswajania składników odżywczych, aby zapewnić długotrwały efekt.
Odżywiają włosy i zapobiegają ich ponownemu przesuszaniu się.

Składniki odżywcze: proteiny, lipidy i węglowodany, pielęgnują włókno włosa, uzupełniają ubytki oraz działają wewnątrz włosa. Cząsteczki termoaktywne (polimery, azotek boru i ksyloza) zawarte w preparatach uaktywniają się podczas zabiegów pielęgnacyjnych, a ich skuteczność maksymalizowana jest przy użyciu ciepła.

Rezultat:

Stosowanie Odżywki NUTRI-THERMIQUE spowoduje, że Twoje włosy nabiorą satynowej miękkości, odzyskają gładkość i połysk od nasad aż po końce,
będą bardziej puszyste i łatwiej będą się rozczesywać.


ode mnie:
Wspominałam o niej już TU. Dla mnie to odżywka genialna, która ma cudowny ! zapach, moje włosy ją kochają, bo od razu widać różnicę w ich wyglądzie, są gładkie, lśniące i od momentu jak ją używam - są grubsze.




3. Nektar termiczny KERASTASE

od producenta:
Nektar termiczny został stworzony by chronić włosy suche przed szkodliwym działaniem narzędzi do stylizacji. To drugi po Cemencie Termicznym produkt z serii termo-aktywnych, tym razem przeznaczony do pielęgnacji włosów suchych. Nektar termiczny pod wpływem ciepła uwalnia składniki aktywne chroniące włókno włosa przed uszkodzeniami. Po raz pierwszy w formule produktu Kérastase zawarto unikatowy ekstrakt z mleczka pszczelego, zwanego również 'królewską galaretką', którego bogactwo w węglowodany, proteiny i lipidy stanowi prawdziwy zastrzyk odżywczy dla włosów suchych. Do wyjątkowej technologii Nektaru Termicznego dodano także Ksylozę, która zapobiega wysuszaniu się włosów oraz Gluco-Sleek, składnik ułatwiający układanie i pracę szczotki. Doskonale dobrane nuty zapachowe Nektaru Termicznego: kwiatowe, drzewne i miodowe, rozchodzą się delikatnie podczas suszenia, nadając włosom lekki i słodki zapach.

ode mnie:
Kupiłam w zastępstwie cementu termicznego tej samej firmy pod wpływem dobrych opinii na kwc, oraz tego,  że uwielbiam odżywkę z tej serii - pewnie i ten nektar przypadnie mi do gustu. Zobaczymy...



Ciekawa jestem najbardziej nektaru termicznego - czy okaże się lepszy od Cementu termicznego tej samej firmy, a także porównam go z cementem termicznym Absolut Repair. 
Recenzji porównawczych oczekujcie za jakiś czas :)


Dziś z powodu pięknej pogody wybraliśmy się nad morze :)
Zabraliśmy piesa :] Po ostatnich Waszych zachwytach postanowiłam wkleić jego zdjęcie z dziś :)


Pozdrawiamy :)

10 komentarzy:

  1. ja jestem na etapie testowana kosmetyków CHI z odzywka biosilk, ale kerastyne też mnie kusi, oj kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z biosilku nie byłam zadowolona, ani z szamponu i odżywki - bo kiedyś miałam. Jedwabiu nie lubię- oblepia mi włosy, a CHI pachnie męsko :D hehehe

      Usuń
  2. zazdroszczę Ci wypadu nad morze!!!! :) uwielbiam to miejsce. :) niecierpliwie wyczekuję wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkanie nad morzem ma swoje wielkie plusy, ale także i to- że ja wolę wypoczynek w górach ahhh:)

      Usuń
  3. Ja sie nie moge zdecydowac. Czy cement czy nektar;/
    Czekam z niecierpliwoscia na recenzje. Moze wkoncu sie zdecyduje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję dodam, jak tylko będę w stanie powiedzieć coś więcej o nektarze termicznym. Na razie użyłam go dwa razy i przyznam szczerze, że na tej podstawie stwierdzam, że cement lepszy był...ale zobaczymy dalej:)

      Usuń
  4. jestem bardzo ciekawa Twojej opini odnosnie goldwella :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała nutri seria Kerastase jest super :) Dla mnie jedyny prawdziwy wybawca dla zniszczonych włosów.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...