niedziela, 25 marca 2012

BlogBox - karta informacyjna :)


W związku z tym, że losowanie Obsession już dziś, wklejam swoją kartę informacyjną :)
Mam nadzieję, że będzie pomocna :)




Ø  Jaki masz typ skóry: twarzy i ciała?

     Mam cerę lekko mieszaną, w kierunku suchej. Drobne niedoskonałości pojawiają się rzadko, jak już - to pojedyncze. Moja pielęgnacja twarzy nastawiona jest na nawilżanie i porządne oczyszczanie.

     Ciało - hmmmm co by tu napisać. Często skóra na moim ciele ulega przesuszeniu. Chyba to wynik nieregularnego balsamowania. Na dekoldzie czasami pojawiają się krostki.
     Używam balsamów nawilżających, lubię konsystencję mleczek o ładnych zapachach.


Ø  Jaki typ włosów posiadasz? (długie/krótkie, ciemne/ jasne, farbowane lub nie, przetłuszczające się, suche czy normalne)?

    Moje włosy są średniej długości. Jestem na etapie zapuszczania. Są farbowane na brąz. Są normalne - zwalczyłam ich suchość odpowiednimi kosmetykami. Nie przetłuszczają mi się - ale często je myję. Codziennie lub 2x dziennie.

Ø  Jakie zapachy preferujesz (piżmowe, kwiatowe, itd.)?
   
   Przyznaję, że lubię wszystkie zapach - no może prócz mocno kwiatowych :)
   W perfumach - zimą preferuję mocne kadzidła, prawie męskie. Latem - coś świeżego. Teraz używam DKNY Woman. Kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów tez lubie gdy ładnie pachną. 

Ø  Jakie kosmetyki są Twoimi ulubionymi, po które najczęściej sięgasz a których nie znosisz?

  Kremy do twarzy, podkład, korektor - to moi ulubiueńcy. Lubię też kremy do rąk.Maseczki do twarzy kocham :D Zresztą taka kosmetykoholiczka jak ja- lubi wszystko. Oszalałam też na punkcie pielęgnacji włosów. Kupuję dobre, fryzjerskie kosmetyki i jestem z nich zadowolona. Lubię kolorówkę - najbardziej ładny cień, lakier do paznokci  czy róż. Słowem - wszystko :)

Których kosmetyków nie lubię - eyelinerów, bronzerów, kremów do stóp, peelingów do ciała, kosmetyków do włosów typu żel, czy guma - to nieliczne :)

Ø  Twoja podstawowa pielęgnacja to...?

Oczyszczanie twarzy micelem, dobry krem nawilżający do twarzy i pod oczy i dobry podkład. 
Ważne są też dla mnie maseczki i peelingi do twarzy :)
Potem delikatny makijaż i zadbane włosy :)


 Mam nadzieję, że pomogę osobie, która mnie wylosuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...