sobota, 14 lipca 2012

Yankee Candle- Woski miesiąca - lipiec : Baby Powder & French Lavender


Witajcie !

Jak już wiecie z moich innych postów, każdego miesiąca można zakupić dwa zapachy 25% taniej w promocji ZAPACH MIESIĄCA.

W lipcu są to zapachy:

BABY POWDER i  FRENCH LAVENDER

Przychodzę z ich opisem, ponieważ lipca jeszcze trochę nam zostało i nuż ktoś skusi się na opisane przeze mnie zapachy:

BABY POWDER:


Jest to zapach dziecięcego pudru.
W moim odczuciu - jest to jeden z moich ulubionych zapachów. Ale ja kocham wszystkie woski z kategorii białych:)

Zapach koi, uspokaja, jest świetnie odwzorowany. Przyjemnie się przy nim zasypia, czyta książkę. Nie drażni nosa i nie jest nachalny. Uwielbiam.

Wystarczy 1/4 wosku i czuć go w całym dużym pokoju.

Kliknięcie w baner przeniesie Was do podstrony z produktami z serii Baby Powder


Kolejnym zapachem miesiąca jest FRENCH LAVENDER


A tak już wygląda mój wosk:


Opis ze strony swiatzapachow.pl:
Przenieś się do słonecznej Prowansji i zakosztuj niewiarygodnego zapachu powietrza nasyconego aromatem lawendowych pól.

Przyznaję, że lawendę znam jedynie z.... szaf.
I nie są to miłe wspomnienia. Jednakże opis zapachu ze strony jest w 100% trafiony , bo zamiast w przerażającą mnie szafę z lawendą na mole przenoszę się do Prowansji.
Czuję tu lawendę, taką naturalną, nie chemiczną. Zapach jest błogi i bardzo przyjemny.
Uspokajający.
Pięknie komponuje się z otwartym szeroko oknem, wtedy zapach jeszcze mocniej roznosi się po pomieszczeniach. 
Jeden wosk potrafiłam zużyć z trzema tea-lightami, więc extra :)

Zachęcam, tej lawendy nie należy się bać:)

Kliknięcie w baner przeniesie Was do podstrony z produktami z serii French Lavender


Dwa różne zapachy w lipcu :) Fajnie było poznać lawendę od tej lepszej strony. Na pewno jeszcze do niej wrócę. A Baby Powder.. no cóż - to mój ulubieniec, więc nie trzeba dodawać nic jeszcze ...:)


8 komentarzy:

  1. Baby powder mam i ja!!! Jeden z moich ulubionych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam Baby Powder, choć nie w takie upały. Natomiast French Lavender zupełnie nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baby Powder jak najbardziej tak, z lawendą natomiast poczynam sobie ostatnio ostrożnie, od kiedy dostałam migreny po sesji z jednym z wosków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Za zapachem lawendy nie przepadam, ale Baby powder jest jak najbardziej w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wosk lawendowy musi pachnieć cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio byłam w sklepie Yankee Candle, niuchałam co mieli i akurat te dwa zapachy zupełnie mi nie podeszły :) nie jestem fanką lawendy.. ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...