sobota, 28 lipca 2012

La Roche Posay - pomadka Novalip Rouge Satin - opinia i swatche :)


Witajcie :)
Co za upał, za chwilę jedziemy na imieninowego grilla do mojego taty, czuję , że się stopię ufffff

Na szybko recenzja szminki firmy La roche posay - Novalip Rouge Satin- wygładzającej.



Jak pisze kwc:
Pierwsza mikrowygładzająca szminka do ust, której kolor długo zachowuje swój blask. Przeznaczona dla osób o wrażliwych ustach.
Zapewnia wygładzoną powierzchnię ust, równomierny i wibrujący kolor, komfort, nawilżenie oraz długotrwałe utrwalenie.
Produkt testowany na ustach wrażliwych. Nie zawiera lanoliny. Bezzapachowy.


Cena: 65zł / 4ml






Ja swoją dostałam od mojej mamy. Jest ona w kolorze 184- kryje się za tym numerkiem coś w okolicach koralowego :)



Oto jak kolor prezentuje się na dłoni:




Kolor jest pomarańczowy- koralowy z domieszką czerwieni i drobinkami:)

USTA GOŁE:


USTA Z POMADKĄ :




MOJA OPINIA:

Pomadka jest ok, kremowa jak błyszczyk, podobnie też błyszczy.
Trzyma się ok 3 godz jeśli nie jem i nie piję.
Schodzi równomiernie, nie podkreśla suchych skórek, nie waży się w załamaniach.
Jest ok, ale za tą cenę myślę , że można upolować coś równie fajnego. 
Miło mi, że dostałam ją w prezencie i chętnie wykończę.
Czy wrócę do niej- nie wiem. 

15 komentarzy:

  1. Mi się kolor niestety nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no , ten kolor pasuje niektórym typom urody...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tez tak uwazam :) ale jesienia tez bedzie ok:)

      Usuń
  3. Kolor całkiem ładny, ale ja chyba źle bym się w nim czuła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to taki kolor, w ktorym trzeba sie "czuc"

      Usuń
  4. w pomarańczkach źle się czuję nawet jeśli to taka bardziej stonowana pomarańczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ten kolor raczej by nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie jest to uniwersalny nudziak....

      Usuń
  6. I have it in colour 60 and love it. I am allergy to many cosmetic products, but this lipstick I can use without any fear.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...