czwartek, 28 czerwca 2012

Yankee Candle - Sun & Sand - zapach olejku NUXE !:)


Z woskami Yankee Candle w moim przypadku jest tak, że co wosk - to inny faworyt :) Ale w miarę poznawania zapachów oferowanych przez firmę - odkrywam coraz to inne perełki, a ta dzisiejsza, jest FENOMENALNYM odkryciem :)

YANKEE CANDLE - SUN & SAND





OPIS ZAPACHU:
Powiew egzotycznej morskiej bryzy o woni słodkiego kwiatu pomarańczy, drzewa cytrusowego, świeżej lawendy i sypkiego piżma.


Po rozkruszeniu wygląda jak karmelki :)


A teraz do rzeczy:

Zapach jest FENOMENALNY !
Intensywność jest w sam raz- w małym pomieszczeniu nie drażni nosa. Zapach jest czysty, ale ciepły. Czuję w nim...olejek NUXE ! Jest to zapach identyczny i po prostu na jego punkcie zwariowałam.
Nie wiem jak go mam Wam opisać inaczej :) Jest to taki bursztynowy zapaszek - który jak powąchacie Nuxe- to jest to samo :)
Ja kocham zapach tego olejku, używam go przeważnie na włosy, kiedy mają ładnie pachnieć Teraz czuję, że będę je woskowała :) hehehe

Cudny, naprawdę.
Wpisuję go do moich ulubieńców:)

Kliknijcie i Wy:


19 komentarzy:

  1. Ooo doszedł kominek - piękny jest <3

    Nie kojarzę tego olejku, ale jak jest bursztyn to ja już lubię! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też jestem w nim zakochana :)

      a wosk jest cudny:)

      Usuń
  2. Nowy kominek - super :) Gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. O masz, a jak go wąchałam w sklepie, to jakoś w ogóle mi nie podszedł...Ale teraz się na pewno skuszę przy najbliższej okazji, bo uwielbiam olejek Nuxe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było własnie moje skojarzenie jak weszlam do pokoju gdy wosk sie juz roztopil :) w opakowaniu wosk tak nie pachnial az podobnie:)

      Usuń
  4. Szkoda że nie możemy powąchać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię ten zapach i to na tyle że kupiłam sobie jeszcze jedną dużą świecę i jedną mamie. Łał kominek śliczny. Przy następnym zamówieniu jak jeszcze będzie to sobie taki zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez moj kandydat do swiecy :)

      Usuń
    2. Ja kupiłam dużą świece Sun & Sand w czerwcu, bo duże słoiki były w promocji. I się cieszę, bo też uwielbiam ten zapach, spokojny ale charakterystyczny.

      Usuń
    3. Dokladnie, tak jak piszesz:)

      Usuń
  6. Ale super ten kominek czy świecznik :) bardzo mi się podoba.. a świeczki z tej firmy są fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poważnie pachnie olejkiem? :)) kurcze, nie wyczułam albo źle niuchnęłam, jeśli faktycznie na mojego nosa zapach się pokrywa, to w weekend robię zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe takie jest moje skojarzenie i co wącham to czuje Nuxe :) hehehe
      ale jak się stopi cały już i paruje, bo w folii jak jest zapakowany to nie czuc tak:)

      Usuń
    2. Niuchałam- faktycznie nuxe! :)))

      Usuń
    3. Ja tez czuję NUXE. Jeden z mojej ulubionej trojcy zapachów. Szkoda, że yc wycofuje go z rynku.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...