sobota, 7 stycznia 2012

Zakupy z dziś :) Sephora, Allegro, Superpharm :)

Ja naprawdę się staram, by robić denko, nie kupować zapasów :) Ale.... hmm no właśnie.
Nie no, dzisiejsze zakupy były potrzebne < krem pod oczy się skończył>, <micel się kończy, a tu była wielka promocja:D> <temperówkę szukałam od dawna >:D

W Superpharm dorwałam Biodermę Sensibio 500ml.

W Sephorze udało mi się zakupić set z produktami Yes to cucumbers: w którym jest: krem pod oczy, krem do twarzy oraz chusteczki do demakijażu. Cena porażająco niska bo ok 40zł ze 169zł jak podają- ale moim zdaniem wart jest więcej, bo sam krem pod oczy na półce w S. kosztował 99zł.


Chusteczki przed chwilą wypróbowałam, zmyły cały podkład, buzia się nie klei, jest delikatna w dotyku. Z tuszem sobie nie poradził. Zobaczymy jak sprawdzi się krem pod oczy, którego jest aż 30ml :)

Kupiłam też temperówkę z serii Sephora Professionnel, potrzebowałam naprawdę dużego otworu na kredkę JUMBO z Sephory :)



Ostatnio Candy zainspirowała mnie do zakupu maski algowej firmy Bielenda :) Kliknęłam więc na Allegro, powinna przyjść w tygodniu:)
Do niej dobrałam serum, które nakładać będę pod nią z firmy Marion, ma dobre opinie, zobaczymy...




Zakupiłam też hennę RefectoCil bo Delia wymywa mi się za szybko...



Od dziś - post zakupowy. Mam wszystko i to w zapasach :)

Mam też niespodziankę : szykuję dla Was kolejne rozdanie ;) przekroczyłam 200 obserwatorów, z czego jestem hiper dumna :) i powoli zbieram co nie co, by Was obdarować :)



20 komentarzy:

  1. Serum z Marion jest bardzo przyjemne :) Stosowałam kiedyś! Henna też jest bardzo dobra! Na pewno trwalsza, niż Delia! To gwarantuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą serię z ogórka :) Fajne zakupy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bella- to dobrze, że piszesz, bo bałam się, że może nie wiem, zapchać, czy zrobić krzywdę. Było bardzo tanie....:)
    Hennę używa moja kosmetyczka, i w koncu postanowiłam kupić swoją :)

    ANITA - może i ja ją polubię :) Kupiłam specjalnie na dla kremu pod oczy, muszę mamie pokazać, ona ma wrażliwą cerę, wtedy podleciałabym i jej też kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) No i mam nadzieje,ze ostatnie w tym miesiacu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. każda z nas ma zapasy i pewnie każda skusiła się na jakieś promocje ;) też chciałam coś kupić z serii Yes to... ale w żadnej sephorze w moim mieście nie były przecenione ;/ ale za to kupiłam tusz i balsam do paznokci ;)

    też miałam killy's, ale barbra jest łagodniejszy dla paznokci. mocniejszy mi nie potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mamy ten zastaw Yes To.Mam nadzieje, że będzie i mnie i Tobie służył:)

    OdpowiedzUsuń
  7. little-bad-girl -ooooo u mnie zostal jeszcze jeden kartonik...
    Ja czesto mam na ciemno pazurki i Barbra jednak musze zuzywac wiecej...

    mala9mi - :) miejmy nadzieje, jestem wymagajaca;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziesz zadowolona z henny. Jaki masz kolor?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. heheh noooo i poszlo na mnie :P:P
    ja wlasnie siedze z maseczka na twarzy..a pod nia zarzucilam serum z kwasem hialuronowym z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ilussia- mam kolor czarny

    candy- jeszcze bede Tobie dziekowac wiec wiesz:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zakupy ja wolałam biodermę zakupić 2 razy po 250ml bo jak przedtem miałam dużą butelkę to ona w połowie traciła swoją wartość

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo a przeciez ma waznosc 12miesiecy od otwarcia :) zdaze zuzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, żeby nic już nie kupować, muszę nie wchodzić do drogerii, ale mieć pusty portfel;]

    OdpowiedzUsuń
  14. vesna - dokladnie - bo inaczej się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi też udało się kupić biodermę tyle że 250ml + gratis 250ml za ok. 46 zł :D ile zapłaciłaś za te 500ml ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiek - napisalam pod zdjeciem :) 41,99zł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a że ja ślepa to nie widziałam :D o proszę to mniej niż ja ;D ale i tak się cieszę że ją mam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie ja bardzo lubię robić zakupy na Allegro i jestem zdania, że na pewno fajnie jest tam sprzedawać. Jak czytałam niedawno na stronie https://www.sendit.pl/blog/jak-zwiekszyc-sprzedaz-poprzez-allegro-smart to także w bardzo fajny sposób możemy zwiększyć sprzedaż w tym portalu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...