niedziela, 22 stycznia 2012

Recenzja : John Masters Organics - żel pod prysznic i balsam do ciała Wanilia i Pomarańcza

Nie pokazywałam Wam swojego nowego kissboxa bo wysyp zdjęć jest na prawie każdym już blogu. Za to przychodzę z pierwszą recenzją produktu, który się w nim znalazł.
Pokochałam go od pierwszej chwili i zapisałam już na listę do kupienia. Cieszyłabym się, gdyby ekipa Kissboxa coś wymyśliła z rabatami na produkty kissboxowe, ponieważ trochę te produkty kosztują. Nie mniej jednak- to miłość.

Mleczko do ciała o zniewalającym zapachu pomarańczy i wanilii.

Można jęczeć z zachwytu jak się tego powącha. Swego czasu firma Nivea wypuściła na rynek Happy Time o takim zapachu- jednak to... pachnie 10000razy piękniej i intensywniej. Powiem wam szczerze, że wanilia i pomarańcza to jedno z moich ukochanych połączeń zapachowych ale i smakowych np. herbaty :)

Ale wracając do rzeczy.
Balsamu w próbce jest 10ml, smaruję nim ramiona i dekolt :) Na razie mam połowę saszetki za sobą <ah oby się nie kończyła> jest wydajne, konsystencja prawdziwego mleczka- ale nie leje się :)


Skóra jest wspaniale nawilżona, sprężysta.
Zapach długo utrzymuje się na niej.

Przewspaniały produkt. Pokochałam całym sercem i NA PEWNO zakupię, jak tylko wykończę wszystkie balsamy na półce i w szufladach :)

Drugim produktem z tej serii jest WSPANIAŁY żel pod prysznic o tym samym zapachu:


Produkt jest gęsty i bardzo dobrze się pieni. Zapach obłędny - jak i mleczka do ciała.
Zapach utrzymuje się na ciele nawet po kąpieli. Nie wysusza skóry. Generalnie ideał.

Bardzo ale to baaaaaaardzo cieszę się, że mogłam wypróbować te produkty, bo na pewno je zakupię. Nie dość, że są organiczne, zawierają w sobie to co najpotrzebniejsze bez zbędnej chemii - to pięknie pachną i naprawdę jest to uczta dla zmysłów.

POLECAM !! Mój styczniowy HIT !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...