piątek, 13 stycznia 2012

Recenzja : Yankee Candle - Clean Cotton + nowości Yankee Candle

Dziś będzie o moim jednym z  ulubionych zapachów Yankee Candle. 
Stoi na piedestale razem z Christmas Cookie :)

A mowa o :

CLEAN COTTON

Zacznę od tego, że UWIELBIAM ten zapach :)

Jest to zapach świeżo wypranej bawełny - tak pachnie świeżo wyjęte z pralki pranie. 
Proszek do prania- nuta główna + czystość:)

Jak go palę, to mam wrażenie, że nie muszę już sprzątać :) 
Daje wrażenie naprawdę wymuskanego pomieszczenia :)

Wczoraj przy nim zasypiałam- dziś już też się pali.

Kto lubi świeżość proszku do prania  - zachęcam :)

Jest to zapach intensywny, czuć go długo po wygaśnięciu świeczki w całym pomieszczeniu :)

Z serii Clean Cotton - mamy naprawdę dużo produktów, bo oprócz zachwalanego przeze mnie wosku mamy:

-słoiki
-samplery
-zapach do domu elektryczny
-pałeczki zapachowe 
-travel spray
-saszetki zapachowe

Do kupienia  tu :



Pokażę Wam też moje nowe woski z tej strony :
-dwa z nich są ze starej kolekcji,a  dwa kolejne już z najnowszej :D



MNIAMIIIII, paczka po otwarciu tak pachniała...ah ah :)

1. BEACH WOOD -  Intrygujący, idealnie doprawiony i nowoczesny – mieszanka wetiweru, soli morskiej i korzennego aromatu drzewa wyrzuconego przez morze na brzeg plaży.

2. BEACH FLOWERS - Subtelne wspomnienie znad morza... piękna woń tuberozy, lilii i hiacyntu otulona wodną mgiełką.

3.SOFT BLANKET  - Tajemniczy, świeży zapach z bardzo delikatną nutką cytrusów, wanilii i ciepłego bursztynu.

4.  GARDEN SWEET PEA - Słodka woń delikatnych kwiatów pachnącego groszku zaakcentowana odrobiną gruszki, brzoskwini, frezji i palisandru.

Od którego zapachu powinnam zacząć?:)

10 komentarzy:

  1. soft blanket, bardzo proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak soft blanket:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak Ty, ale ja muszę mieć Garden Sweet Pea, kocham zapach groszków!! :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Soft blanket bedzie jako pierwszy :)

    Aliss- Garden Sweet Pea- mam po raz drugi. Przepiękny zapach- na pewno go opiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach bawełny i czystości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bella - ja również, dlatego to mój ulubieniec :) ahhhhhhhh polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zobaczyłam nową kolekcję też od razu sobie wybrałam 2 woski do sprawdzenia, jeden z nich to właśnie Beach Wood. Jestem bardzo ciekawa, czy będzie bardziej korzenny, czy świeży.

    Z linii Clean Cotton nie ma na światzapachów.pl wosku do kupienia na stronie, może w sklepie stacjonarnym będzie... planuję pojechać w następnym tygodniu, to sprawdzę. I się obkupię~!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie recenzujesz woski :) Miałam prawie wszystkie z nich i pachnął obłędnie! Zapraszam do mnie - tocokooocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...