środa, 8 lutego 2012

Recenzja: Yankee Candle- Strawberry Buttercream- bardziej krem :)


Słodkie, dojrzałe truskawki w środku zimy ?
Czemu by nie :)

Szczególnie, że są zapachem miesiąca w sklepie 

i można je kupić taniej :)

Któż nie ma ochoty na nie zimą :)

Ja też miałam, lecz trochę mój zapał się ostudził...ale po kolei...

Pokazywałam Wam już dostawę nowych wosków :)




Tym razem kilka słów o

STRAWBERRY BUTTERCREAM

Zapach ma przypominać nam dojrzałe truskawki pokryte gęstą, bitą śmietaną.

Czy tak jest ?

Niestety, ale ja głównie czuję bitą śmietanę, przez którą chce wydostać się dojrzałą truskawka.
Znacie chupa-chupsy o tym smaku ? To pachną podobnie, tylko więcej tam nut waniliowych-śmietankowych.

Zapach czułam przez dwukrotne palenie go w kominku zapachowym. Niektóre z wosków YC pachną dłużej niestety.

Ale żeby nie było o nim tak źle- to zapach ten jest bardzo przyjemny dla nosa, nie dokucza, nie jest agresywny.
Taki ot zapach- gdy mamy ochotę na jakiegoś słodziaka bez przesadyzmu :)

Sprawdzi się dla osób, które lubią zapachy ciepłe. waniliowe, nie uwierające nosa- ale uważam, że fani truskawki powinni szukać innego zapachu, bo tu truskawkę czuć bardzo mało.

Nie zawiodłam się na tym zapachu- no może lekko - bo jestem truskawkowym pożeraczem- ale zaskoczył mnie swoją delikatnością pomimo tego, że często śmietankowe/waniliowe zapachy potrafią drażnić.

:)

10 komentarzy:

  1. Muszę zrobic kolejne zakupy i zapas wosków! Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zapraszam do udziału w moim konkursie :) Notkę niżej :) jeden z super zapachów może być Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu skusić się na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm niedawno robiłam zamówienie, ale na ten zapach się nie zdecydowałam. tak myślałam, że będzie za słodki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie od zakupu tych świeczek skutecznie odstrasza cena, bo ponad 100 zł za świeczkę to przegięcie - to tak jakby wziąć stówę i ją spalić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z Twoją opinią, ponieważ gdybys przyjrzała się cenom na stronkach i zobaczyła, że oprócz świeczek za 93zł są inne,może Twoja opinia byłaby inna :)
      Świece te są niesamowicie wydajne. Mała świeca to koszt 30paru złotych. Są częste promocje, więc :) Myślę , że warto :)

      Usuń
  6. Jest też zapach Yankee truskawkowy, więc jak lubisz te owoce, możesz spróbować: SWEET STRAWBERRY. Dla mnie zapach Strawberry Buttercream jest zdecydowanie za słodki. Jak bym miała wybierać, to wolałabym Pink Sands.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te owoce, ale nie w nadmiarze. Muszę mieć na nie "chętkę" :)
      Tu za mało czuję truskawki. Zapach jak mówisz- za słodki- ale czasem nachodzi mnie taka ochota na coś przesłodzonego. Nie za często. Pink Sands już też miałam :)

      Moim wymarzonym zapachem byłoby połączenie pomarańczy z wanilią. Uwielbiam ten duet :)

      Usuń
  7. I tak cały czas kusisz tymi cudeńkami i kusisz i kusisz, a ja taka uległa, ale jeszcze się trzymam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam moze dlatego ze uwielbiam rowniez vanilla cupcake:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...