niedziela, 9 lutego 2014

Styczniowe zużycia :)

Witajcie :)

Wysypuje się z torebki denkowej, dlatego też zmuszona byłam porobić zdjęcia i w końcu wyrzucić zużytki :)
Trochę tego jest, zatem: zaczynamy :



1. Mixa- płyn do demakijażu oczu RECENZJA. Był to bardzo dobry produkt. 
2. Dezodorant LRP - delikatny, skuteczny, ale po pewnym czasie dla mnie trochę zbyt delikatny. Jednak potrzebuję czegoś mocniejszego. RECENZJA
 3. REXONA -dezodorant clean cotton-mój ulubieniec zapachowy i pod względem skuteczności.
4. Lacibios - płyn do higieny intymnej - płyn, który brzydko pachniał. Może i skuteczny,ale nie czułam odświeżenia. Wolę Lactacyd lub tańszy Ziaja z kwasem mlekowym.
5. Żel do mycia twarzy Avene -Clean AC -RECENZJA świetny produkt do mycia twarzy podrażnionej kuracją antytrądzikową.

6. Sanoflore- żel do mycia ciała - RECENZJA - pięknie pachnie, pielęgnuje i chętnie kupię ponownie :)
7. Bioderma Sebium- płyn micelarny - mój ulubieniec. Skuteczny, delikatny, świetnie oczyszcza.
8. Pharmaceris H- Keratineum- KRÓTKA RECENZJA szampon do włosów osłabionych - uwielbiam go, i jestem mu wierna :)
9.BATISTE - suche szampony - bardzo je lubię, zdałam sobie z tego sprawę, jak się skończyły, a mi nie chciało się myć włosów :)

10. Essence Better than gel nails- czyli top , który miał nadawać połysk, dobry wygląd i generalnie użyłam kilka razy i stał się wyrzutkiem :] Nie kupię ponownie, bo tyłka mi nie urwał, a już mam swoje ukochane topy.
11. OPI lakier Step the right up - uwielbiałam ten kolor. RECENZJA, niestety- zgęstniał. Ale był to najładniejszy mleczak, jaki znam.
12. Avene - płyn micelarny miniatura- delikatny, tyłka mi nie urwał . Mam swoją Biodermę i nie zamierzam jej zmieniać.
13. Bioderma Sebium hydra- bardzo dobry krem nawilżający. Zużyłam mnóstwo próbek od mojego dermatologa. na zdjęcie załapały się te dwie. Super nawilżał, nie zapychał, nie miałąm suchych skórek mimo stosowania antybiotyków miejscowo :)
 14. Essie- Good to go - wysuszacz lakieru- dobry był, ale w połowie zgęstniał . Sally Hansen ma lepszy.
15. Vipera lakier pękający Salamandra- był czas, że używałam na nogi, ale moda minęła, on zgęstniał- a ja za nim nie tęsknię.
15. Killys - preparat na skórki- łatwo się je odsuwało, ale Sally hansen jest lepszy :)
16. Clinique- almost lipstick- miniatura- uwielbiam je :) Lekko nawilzaja usta, daja ładny połysk.
17. Loewe AURA - próbka- piękny, długo trzymający zapach
18. Nivea Happy Time- jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic
19. Duac - produkt który(między innymi on) odmienił moją cerę. Nie podrażniał, mocno nie wysuszał, wiem ,że pomógł mi w najgorszym momencie mojej skóry.

Sporo zużyć. W szufladzie jeszcze resztka pudru - ale to już będzie lutowe denko. :) Makijażowych denek będzie mniej, bo zminimalizowałam moje codzienne mejkapowanie ;)
Także teraz głównie pielęgnacja ciała będzie schodziła :)


16 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować ten krem Biodermy, czaję się na niego już pewien czas. Twoje denko jest ogromne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobądź próbkę, tak chyba jest najlepiej :)

      Usuń
  2. No proszę, całkiem ładne zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko, Avene uwielbiam jako firmę dobre kosmetyki maja, zel pod prysznic Nivea tez ale suchy szampon to tylko Batiste najlepszy wsród suchych szamponów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że firma Avene jest świetna :) Zresztą lubię wszystkie produkcie pierre fabre zauważyłam :)

      Usuń
  4. Przy opisie Preparatu Duac zjadłaś literkę. :) Też go używałam, ale nie zużyłam do końca. Mam jeszcze trochę na czarną godzinę. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawione :)
      Ja jeszcze kilka kapek miałam z niego, ale juz i tak był ponad 2 msc otwarty a tyle wynosi jego waznosc, zreszta czekalam na otwarcie Locacidu:)

      Usuń
  5. O lakierowe zużycia, szacun... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w moim denku tylko rexona z przedstawionych tutaj. Te zele nivea bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Idziesz jak burza:) Duac ratował mnie w okresie wakacyjnym z wielkiego wysypu, pomógł mi również kilka lat temu. Co prawda dla mnie jest dość mocny i bardzo mnie wysusza, ale i tak jestem mu wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo lakierów do paznokci zużyłaś :) następnym razem chyba i ja skuszę się na ten szampon z Pharmaceris ;) dużo dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne denko! :) Ciekawi mnie strasznie ten szampon Pharmaceris.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko. Bardzo mnie kusi zielona Bioderma (słyszałam, że jest dobra do tłustej cery, a taką mam), nawet chyba w pobliskiej aptece jest przeceniona. Muszę się w końcu skusić:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten krem Biodermy :) Obecnie stosuję krem matujący z Nuxe, ale chyba jednak potrzebuję czegoś bardziej nawilżającego...Ciekawe, czy ten dałby radę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten żel pod prysznic Nivea i też podobał mi się zapach:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...