niedziela, 16 września 2012

ABACOSUN - seria WINO- serum i krem- recenzja


Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków firmy ABACOSUN , które dostałam w ramach współpracy do przetestowania. Pisałam o paczce TU, było to w połowie lipca i teraz, gdy serum dosięgnęło dna, a krem się powoli kończy, mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć parę słów o tych produktach :)

Cała seria z winem  - to tak naprawdę pachnące winogronami kosmetyki, które w mojej opinii dają poczucie luksusu :)

Kilka słów od producenta ze strony  www.abacosun.pl

Wspaniałe, aromatyczne kosmetyki stworzone są na bazie wina, wyciągu z winogron i olejku z nasion winogron. Przeznaczone do codziennej pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni oraz zabiegu winoterapii.
Działają relaksująco, odżywczo, odmładzająco, chronią skórę przed wolnymi rodnikami i nadają jej gładkość i komfort.

Aktywne substancje: kwasy AHA, polifenole, resveratrol ( stymuluje regenerację komórek, wpływa na zmniejszenie zmarszczek, reguluje aktywnością gruczołów łojowych, jest to silny antyoksydant), sacharydy i gliceryna ( działanie nawilżające i ochronne), 30 bioaktywnych komponentów ( takie jak: witaminy, enzymy, aminokwasy, tanina, minerały)

Działanie:
- przeciwzmarszczkowe i antyoksydacyjne
- efekt eksfoliacyjny dzięki zawartości kwasów AHA
- nawilżające, odżywcze
- polecane także dla cer tłustych, zanieczyszczonych



Zacznę od kremu:

Krem do codziennej pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni oraz masażu. Działa odżywczo, nawilżająco, poprawia elastyczność skóry i chroni ją przed przedwczesnym starzeniem się. Krem wygładza skórę i nadaje jej gładkość i komfort. Przed nałożeniem kremu w skórę można wmasować wino - serum.

Główne składniki : wino, wyciąg z winogron, olejek z nasion winogron i masło kakaowe.
pojemność 240 ml
koszt: 28,50




Konsystencja śmietanki o lekko fioletowym zabarwieniu. Pachnie mocno, winogronowo, zapach utrzymuje się na skórze dość długo.
Wchłania się szybko, moja skóra wpija ten krem , pozostawiając uczucie dobrego nawilżenia bez lepkości.
Stosowałam na ciało łącznie ze stopami i dłońmi. Na twarz jednak nie kładłam go w obawie przed zapchaniem.

Krem świetnie nawilża, dodaje miękkości skórze. 
Samo używanie jest bardzo przyjemne, zapach koi i relaksuje. 

Jedynym minusem jest moim zdaniem opakowanie, które nie wygląda luksusowo, gabinetowo, widzę je jednak w szkle, a nie plastiku :) Naklejka przyklejona była nierówno.
Zwracam uwagę na takie szczegóły :)

A teraz SERUM:

Intensywnie nawilżające serum nadające skórze jedwabistą gładkość i komfort.
Działa odmładzająco, chroni skórę przed wolnymi rodnikami i zapewnia jej dobry poziom nawilżenia.
Przeznaczone do pielęgnacji twarzy, ciała i dłoni. Serum należy wmasować w skórę i następnie nałożyć krem lub maskę wino.
Główne składniki: wino, wyciąg z winogron, pantenol, witamina E, kwas mlekowy
pojemność 240 ml
koszt 33zł







Kosmetyk, który jest mocno płynny - taka woda.
O lekko różowo-fioletowym zabarwieniu i zapachu intensywnym i wyczuwalnym z daleka . Przyjemnym.

Z początku nie wiedziałam jak to stosować. Twierdzono , że po krem wino -więc tak też robiłam. Z wydobyciem serum miałam problem, czasem wylewało się za dużo, można by dopracować dziubek do aplikacji. Smarowałam ciało, serum się wchłaniało, ale pozostawiało nieprzyjemną lepką warstwę. Gdy dodałam do tego krem wino - byłam cała lepka.

Znalazłam inne zastosowanie tego serum. Używałam je do masażu. Ręce świetnie sunęły po tak nawilżonym ciele:)
Jednakże lepka warstwa dyskwalifikuje ten kosmetyk jak dla mnie.

Z tego duetu naprawdę wartym zainteresowania kosmetykiem jest krem wino- przyjemny, nawilżający - dobry :) Jednakże składowo nie powala, więc wiem, że wiele z was nawet na niego nie zerknie :P
Miło było spotkać się z tymi kosmetykami , bo nigdy nie miałam z nimi okazji :)

Próbki które otrzymałam, też zużyłam. Fajnym zaskoczeniem okazał się Comfort lift eye cream :)
Ładnie nawilżał okolicę oka, nie podrażniał:)

Znacie kosmetyki ABACOSUN ? Mi z oferty firmy podoba się seria z wanilią i pomarańczą ah mój ukochany duet zapachowy:)

2 komentarze:

  1. Skład kremu mi się nie podoba (faktycznie nie zwrócilabym uwagi) :(
    Ale fanie coś takiego przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale miałam okazję używać kremu jakiejś niemieckiej firmy, nie pamiętam jakiej, również opartym na winie. Zapach na początku wydawał mi się dziwny, ale z czasem można sie przyzwyczaić. Przyjazna cena tego kremiku, o którym pisałaś.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...