poniedziałek, 7 maja 2012

Szaleństwo zapachowe z Yankee Candle !


Witajcie :) 
Dziś jest bardzo dobry i pozytywny dzień :) Dużo rzeczy udaje się zarówno mi, jak i moim najbliższym :) 
Oby tak dalej :)
Doszła do mnie również przesyłka ze sklepu:


A w niej same smakowitości dla zmysłu powonienia :)


Zaszalałam troszkę :)
Na zdjęciu jest też kilka rzeczy koleżanki z pracy (min. ślicznie pachnąca zawieszka do auta), ale nie ma już jednego małego słoiczka PINK LADY SLIPPER, bo podarowałam na gorąco mamie :)

Zapraszam Was serdecznie na nową, ulepszoną stronę swiatzapachow.pl
która zmieniła szatę graficzną, wszystko jest bardzo czytelne, możemy wyszukiwać zapachy wg różnych preferencji :)
Jest z czego wybierać, a w maju przeceniona o 25% jest :
seria Beach Walk 
oraz Garden Hideaway do którego recenzję już pisałam :)

Na razie zakochałam się w zapachu PINK LADY SLIPPER- jak widać jest już go połowa, bo druga się pali- jest to zapach pudrowy, piękny, czysty,mieszanka pąków róż, jaśminu i fiołków :) Cudny :) Majowy zapach jak dla mnie :) Na resztę musicie chwile poczekać. To będzie istne - majowe szaleństwo z Yankee Candle :)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W warszawie swiatzapachow.pl sa stacjonarnie :)

      Usuń
    2. o kurde... nie wiedziałam! na bank się skuszę:)

      Usuń
  2. zamawiam , niech tylko wypłata wpłynie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz podpowiedzi:) To wskakuj u mnie na blogu jest sporo recenzji:)

      Usuń
  3. No to faktycznie istne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę czekać. U mnie na blogu jest opis Sparkling lemon. Stacjonarnie można też kupić te świece w sklepach Organique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Organique - nie wiedzialam, ze maja YC :) sparkling lemon- ide czytac!

      Usuń
  5. Ja ostatnio byłam w sklepie w centrum i skusiłam się na 2 identyczne zapachy: truskawkę i Loves Me, Loves me not. Wydał mi się najmniej słodki w nowych zapachów na lato.

    Szykuję się też na serię Pure Radiance, ale na razie podobał mi się tylko jeden zapach: Ice Crystal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten stokrotkowy mnie urzekł, zadziwił, idealnie odwzorowany zapach stokrotek :)

      jak ja zaluje,ze nie moge osobiscie ich obwachac, ale jak bede w W-wie - na pewno zajde do sklepu:)

      Usuń
  6. Yankee kocham, zwłaszcza jasminową tartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepadam na długi czas przy takich zakupach :D Dobrze, że ich nie czuję teraz, bo cały czas obiecuję sobie ograniczyć zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...