środa, 23 marca 2011

Podkłady...:)

 Witajcie !

Chciałabym Was dziś zapoznać z podkładami, które aktualnie mam w kosmetyczce, które używam rzadziej bądź częściej.
Sporo mi się ostatnimi czasy pokończyło, dlatego też nie wkleję zdjęć podkładów min. Clinique, Dior czy Maybelline, ale jeśli będzie taka potrzeba, ciut o nich napiszę.

Oto te, które mam obecnie na stanie:

1. La Roche Posay - Unifiance


Zgodnie z obietnicami producenta, ma nam dać efekt "drugiej skóry". Ma posiadać wykończenie matowe, pudrowe. Producent pisze, że jest to podkład kremowy, ale lekki, ma za zadanie kryć niedoskonałości. Bez środków zapachowych - hypoalergiczny. Posiada unikalne połączenie składników o doskonałej tolerancji: zawarte w podkładzie mikropudry gwarantujące matowe wykończenie makijażu; lekki olejek zapewniający komfort; łagodzący emolient zmiękczający i odżywiający skórę, zapewniając jej komfort; oczyszczone pigmenty

Jak jest w praktyce :

Owszem, z tubeczki (ja mam wersję not for sale) wydobywa się kremowy podkład, jednak mam wrażenie, że na twarzy robi się dość suchy.
Obecnie używam go rzadko, bo stał się za jasny, ale używałam go i byłam raczej z niego zadowolona. Jednak pod koniec dnia efekt na twarzy był raczej "zmęczony"
Posiadam odcień 01.  Podkład kosztuje ok 78zł w aptekach.
Polecam kupno na Allegro :)

2. Bourjois - Brush Foundation - podkład w pędzlu


 Moja wersja jest wersją mini - testerem :) Kupionym jakiś czas temu na allegro.
Często w ten sposób kupuję podkłady, ponieważ wolę się zawieść na jakimś podkładzie kupując go małą ilość tanio, a nie pełnowymiarową.

Producent obiecuje nam naturalny efekt i owszem, tak jest. Podkład zawiera cząsteczki odbijające światło i rozpromienienie makijażu.

Mam odcien 33 - beige naturel -i jest on dośc ciemny na dłoni, jednak dopasowuje się do mojej bladej skóry.
Nie kryje prawie wcale, daje efekt wypoczętej skóry, nie podkreśla suchych skórek, ale też nie jest to podkład na 5.
Cena to ok 64zł . Podkład dostępny jest w pięciu odcieniach:

* 31 beige Clair
* 32 rose Clair
* 33 beige naturel
* 34 beige rose
* 35 abricote

3. Olay Stick Foundation


Podkład jest idealnie kremowy, przeznaczony do kazdego typu cery, szczególnie jednak do cery normalnej, mieszanej i suchej. Zawiera  kompleks witamin, które wnikają w najgłebsze partie skóry dla maksymalnego jej odżywienia i nawilżenia.  No i ogólem jest to podkład świetny, a zważając na jego relacje jakości kosztem ceny to już wogóle istny szał. Kupiłam go na Allegro ( w Polsce jest niedostępny) za 12 zł :O szokująca cena jak za taką dobrą jakość podkłądu.

4. Vichy Aera Teint Pure
Czysty i jednolity kolor. 12-godzinna trwałość nawet w zanieczyszczonym środowisku. Zdrowszy wygląd skóry. Po miesiącu stosowania pomaga neutralizować negatywne działanie wolnych rodników. Pozwala skórze oddychać. Mniej zaczerwienień, mniej podrażnień. Bardziej promienna skóra. <- to dostajemy od Producenta w obietnicy, a naprawdę produkt daje nam JESZCZE WIĘCEJ !

Jest to najlepszy podkład, z jakim ostatnio miałam kontakt. Używam go codziennie, jest lekki, a jednocześnie kryje drobne przebarwienia czy krostki, daje efekt pudrowego wykończenia, jednak nie podkreśla suchych skórek czy drobnych zmarszczek. no jednym słowem rewelacja, Trzyma się na twarzy cały dzień !

Kupiłam go na allegro w saszetkach, tym sposobem zapłaciłam ok 8zł za 10ml podkładu, co daje super efekt, bo kupując 30ml w aptece musimy się liczyć z kosztem ok 70zł.
Posiadam odcień 23 (Clair/ Ivory)
Przedstawiam na koniec SWATCHE moich podkładów na ręce. Wszystkie są zgodnie ponumerowane :)





W razie pytań piszcie ! Chętnie odpowiem :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...