piątek, 25 marca 2011

Clinique- All About Eyes Concealer

Szybka recenzja korektora Clinique, o którym zapomniałam w notce o korektorach :)

Clinique All About Eyes Concealer

Krótka notka o korektorze ze strony wizaz.pl

Korektor maskuje cienie pod oczami, zmniejsza opuchliznę i nawilża. Jest leciutki i niewidoczny. Odpowiedni dla młodych kobiet. Dostępny w 7 naturalnych odcieniach.




Posiadam ten korektor w kolorze 01 light neutral, czyli najjaśniejszy, bo ja, biadolica tylko takie korektory i podklady wybieram.
Moim zdaniem jest to korektor na 5tkę, spełnia wszystkie obietnice producenta.
Po pierwsze:
+ nie podrażnia okolicy oka
+maskuje cienie i drobne zaczerwienienia
+ zmniejsza opuchlizne ( po chwili od nałożenia)
+nie wysusza okolicy oka
Czyli jak dla mnie - bomba:)

Dodatkowo, jest bardzo wydajny....oj na rok mi starczyl, a jeszcze go mam.

Wygodne opakowanie, lubie wyciskane tubki, założę się, że jakbym go rozcięła, gdy się skończy, będę miała jeszcze masę produktu.


Konsystencja jest kremowa, bardziej gęsta, jednak sam w sobie jest lekki.



A efekt, jaki daje na oku przedstawiam na poniższym zdjęciu
Robione na szybko, jedno oko sfotografowalam, a drugie pomalowałam, jednak obróciłam zdjęcie i wygląda jak miarodajny efekt :)



Mam nadzieję, że ta recenzja będzie przydatna :)

źródło

1 komentarz:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa kochana moja, jak fajne :) Miło cię tu widzieć będę zaglądać kochana :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...