środa, 23 marca 2011

Korektory :)

Rozpędziłam się, ale chyba tak jest najlepiej.
W kolejce po podkładach czekają...korektory :)
Kilka mam w swojej kosmetyczce, więc radośnie spieszę się nimi podzielić.

Na początek, odpowiem na pytanie, czym jest dla mnie idealny korektor ?

Idealny korektor to taki, który świetnie poradzi sobie z okolicami oczu.
Czyli cienie, zaczerwienienia.

I na tego typu korektorach się skupiam.
Mam jednak też innego rodzaju, do twarzy, które wykorzystuję do zamaskowania drobnych niedoskonałości min.

A więc od początku:



1. Maybelline Instant Age Rewind -
Poprawia wygląd zmęczonych oczu, rozjaśniając cienie i likwidując niewielkie zmarszczki.
Delikatnie się rozprowadza, nie pozostawia smug, nie zatyka porów. Oczy mają zdrowszy i młodszy wygląd. Produkt jest hypoalergiczny,przebadany dermatologicznie .

Korektor jest REWELACYJNY !
świetnie radzi sobie z cieniami pod oczami, nakladam go też na powieki, tam świetnie się sprawdza jeśli chodzi o przykrycie drobnych żyłek. Kupiłam na Allegro, bo w Polsce ponoć niedostępny.
Zapłaciłam za niego śmieszne pieniądze, bo ok 7zł

2. Maybelline Pure Mineral Cover-
To korektor, który używam wszędzie :)  Na twarz, pod oczy, na powieki etc. Zdziwiło mnie jednak to, że posiadając dość ciemny odcień, jest on tak naprawdę jaśniutki :)
Nie mogę na niego narzekać. Może jest trochę zbyt lekki, przez co słabo kryje, ale mi ten efekt odpowiada.
Nie roluje się, trzyma długo i też nie jest drogi. Kupiłam do w jakiejś promocji w Rossmanie za ok 12zł.

3.Clinique Anti Blemish
Jest to korektor punktowy, na wypryski, mający za zadanie je ukryć, szybciej zaleczyć. No i... w sumie tak jest... jednak nie jest to mój hit...
Korektor słąbo przykrywa wypryski, nie daje rady jeśli chodzi o przykrycie zaczerwienień. Trzeba go trochę nałożyć, żeby był efekt. Po nałożeniu zasycha jakby, i chyba faktycznie ma jakiś dobry wpływ na szybsze znikanie pryszczy, bo tu mu daję plusa. Kosztuje ok 70/80zł. ja kupiłam go o połowę taniej na allegro.

4. Pixie Concealer
Kupiony na allegro za ok 11zł ze względu na fajną formę, pędzelek, wykręcane opakowanie. Pomyślałam: super. I faktycznie tak jest. Używam go pod oczy, ładnie je rozświetla, pomimo, że nie ma żadnych drobinek..
kryje ok, jestem z niego zadowolona.

5. Lancome Maquicomplet
Ten korektor to porażka mojego życia. Naprawdę. Kupiłam na allegro za psie pieniadze tester, szukałam wtedy korektora idealnego, więc zakupiłam różne małe.
Liczyłam, że będzie świetny, wkońcu..Lancome i co...
Przyszło do mnie małe coś, żółtawe takie, dla chinki bardziej niż dla mnie.
Kryje na kilka sekund, potem znika.. noo mówię stanowcze NIE.


Zapomniałam wkleić mojego faworyta Clinique All About Eyes Concealer...
cyknę zdjęcia jutro i na pewno wkleję :) Bo jest naprawdę godny polecenia. Na drugim miejscu stoi u mnie Maybeline Instant Age rewind :)

Wklejam SWATCHE:

3 komentarze:

  1. no ja wlasnie nie diecie jestem;<

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos musimy dawac rade:*
    dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez kocham 3 kroki! lubię wszystko najbardziej wlasnie zel i plyn, choc ten kremik tez lubie dawac pod podklad dobrze nawilza,wlasnie czkema na sobotkę kiedy jade do sephory najblizsza 40km odemnie;o i kupie duże opakowania;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...