poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tydzień z marką Kropla Zdrowia w StrefaUrody.pl - czyli nowość w internetowym zaciszu :)

Witajcie, 

Już późna pora, ale się tym nie zrażam. W końcu znalazłam chwilę, by coś naskrobać, a nie będzie byle o czym - tylko kilka słów o kosmetykach naturalnych.
Jest na nie popyt, wzrasta nasza świadomość- jako konsumentów, by kupować z głową, czytać etykietki i nie szprycować się chemią. No... przynajmniej ja tak mam swego czasu. 
Moja skóra mi za to dziękuje. 
Jako, że ostatnio skończyłam kurację Locacidem, a moja cera jest już nieskazitelna- chcąc ten efekt podtrzymać, zaczęłam baczniej przyglądać się mojej pielęgnacji. Dobierać ją bardziej świadomie. Z pomocą przyszły kosmetyki naturalne, ostatnio pokazywałam na moim blogu co nie co z minerałów. Dziś chciałabym chwilę poświęcić pielęgnacji.

W internecie możemy trafić na wiele stron oferujących nam kosmetyki naturalne. Ja wpadłam na stronę drogerii StrefaUrody.pl , na której można się przyjrzeć bliżej kosmetykom marki KROPLA ZDROWIA.


Kropla Zdrowia to wyjątkowe kosmetyki naturalne stworzone z myślą o wszystkich, którym bliska jest potrzeba obcowania z naturą także w codziennym życiu. Receptury kosmetyków Kropla Zdrowia są oparte na naturalnych składnikach roślinnych, a ich kompozycje dobrane tak, aby zapewnić idealną pielęgnację każdego rodzaju skóry, także tej wrażliwej, wymagającej specjalnego, delikatnego traktowania.
Na markę składają się trzy serie.
Eco Gold Line to certyfikowana (ECOCERT) linia bogata w olejek arganowy.
Linia ekologiczna to ekskluzywne mydła na bazie naturalnych składników aktywnych takich jak borowina i olejki roślinne. Doskonale pielęgnują skórę, a rewelacyjny zapach pomaga zrelaksować się i odpłynąć zmysłom. 
Linia medyczna oparta jest na działaniu nanosrebra i białej glinki. Specjalistyczne mydła z tej serii są zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I.
Produkty z serii Kropla Zdrowia są wolne od parabenów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji modyfikowanych genetycznie. 
To, co niezmiernie cieszy, to fakt, że kosmetyki Kropla Zdrowia są produkowane w Polsce i pakowane w polskie słoiczki, tuby oraz kartoniki, dzięki czemu jakość i proces produkcji mogą być kontrolowane na każdym etapie.

Brzmi ciekawie, prawda ?

Bez zbędnego owijania w bawełnę, spieszę Wam powiedzieć, że w sklepie StrefaUrody.pl  trwa obecnie TYDZIEŃ Z MARKĄ KROPLA ZDROWIA



Tydzień z marką  -to akcja, dzięki której możemy zakupić kosmetyki z 20% zniżką. Są one dostępne w obniżonej cenie przez cały tydzień :)
Warto przyjrzeć im się bliżej, bo są to wysokiej jakości kosmetyki, ze świetnymi składami:)


Wokół kosmetyków naturalnych krąży wiele mitów. Jeśli chcecie sprawdzić swoją wiedzę na ich temat, możecie to zrobić TUTAJ (klik) .
A jeśli wiecie już wszystko, to z pewnością może Wam się to przydać w konkursie, który odbędzie się już niedługo :) . Aby nie przegapić szansy na wygranie kosmetyków, możecie śledzić stronę StrefaUrody.pl na Facebooku :)


Nie wiem jak Wy, ale ja poczułam się skuszona. Lubię promocje, lubię akcje typu: tygodniowe. Już jutro postaram Wam się pokazać, co z tej firmy posiadam w swoich zbiorach :) 
I przekażę wam moje pierwsze wrażenia :) Jesteście ciekawe ???????

Więcej o akcjach sklepu strefaurody.pl możecie dowiedzieć się , śledząc profil drogerii na FACEBOOKU :)

Dodatkowo, by Was zachęcić, chcę Wam podać ważną informację : Otóż wysyłka ze sklepu może kosztować tylko 5zł do Paczkomatu- jeśli zrobicie zakupy za 50zł ! 
Dla mnie opajc wysyłki do paczkomatów jest najlepsza na świecie, bo sama odbieram paczki w drodze do domu bez stresu czekania na kuriera itp :)



Są akcje, które mi się podobają i ta do takich należy. Sklep StrefaUrody.pl jest godny zaufania, polecam ze względu na świetny kontakt, rozwiewanie każdej wątpliwości i informowanie o wielu szczegółach , które nas interesują. Cieszę się, że mogę Was o takich nowostkach informować , bo sama lubię takie czytać ! :)

Do usłyszenia jutro !!



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...