czwartek, 25 lipca 2013

KERASTASE REFLECTION CRISTAL CHROMA SPRAY


Witajcie, 
Te osoby, które mnie czytają regularnie pewnie wiedzą, jak bardzo lubię dbać o włosy i jak bardzo lubię firmę Kerastase :)

Firmę uwielbiam, nie będę się kryć. Nie lubię tylko ich cen, ale często przymykam na nie oko ze względu na właściwości produktów :)


Chciałabym Wam przedstawić 
KERASTASE REFLECTION CRISTAL CHROMA SPRAY





Reflection to seria kosmetyków złożona z produktów rozświetlających, która otula włókno włosa koloryzowanego, aby wydobyć jego lustrzany połysk.
Zadaniem kosmetyków z grypy Reflection jest wygładzenie powierzchni włosa i poprawa jego stanu od nasady aż po końce. Kosmetyki z tej serii zawierają mikropolimery, tworzące wokół włókien włosa siateczkę międzycząsteczkową, powodującą odbijanie się  promieni świetlnych tak, jak od łusek zdrowego włosa. Pozwala to zoptymalizować zjawisko odbicia światła, a włosy odzyskują swój naturalny blask.

Chroma Cristal to nieobciążający dwufazowy płyn, nadający włosom farbowanym połysk i lekkość, a także chroniący przed utratą koloru.

Spray Chroma Cristal usuwa wszelkie osady powodujące, że włosy mają matowy wygląd. Zapewnia ochronę przed niszczącym działaniem czynników z zewnątrz. Wyrównuje osłonkę włosa nadając mu miękkość i lekkość. Włosy nabierają niezwykłego połysku.

Rezultat: Włosy nabierają delikatność, są miękkie i lśniące a kolor intensywny. Włosy są chronione przed negatywnych wpływem czynników zewnętrznych.

SPOSÓB UŻYCIA
Potrząsnąć w celu wymieszania obydwu tekstur produktu a następnie spryskać włosy. Nie spłukiwać .

Cena - już od 79zł w internecie ...



Przyznaję, że zgadzam się z obietnicami producentów w 100% no może , niekoniecznie chroni super kolor, ale nadaje lekkości, sprawia, że włosy nie są matowe, cudnie pachnie i nie przetłuszcza włosów.

Same zobaczcie , ja od razu widzę różnicę, z suchych, puchowych włosów, po psiknięciu sprayem włosy od razu wyglądają lepiej -



Czy  znacie firmę Kerastase? Jakie są wasze ulubione kosmetyki w sprayu do włosów ??

8 komentarzy:

  1. Mam od jakiegoś czasu ogromną cheć na produkty Kerastase :)ja psikaczy bez spłukiwania nie używam , ale muszę koniecznie wreszcie coś zamówić , tyle dobrego słyszałam :)u Ciebie włoski z psikaczem wyglądają rzeczywiście dużo zdrowiej, podoba mi się ten efekt , u mnie na ciemnych pewnie jeszcze bardziej byłby widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przyjrzeć się marce bliżej :) mają taki wybór , że na pewno coś do swoich włosów dobierzesz:) ja psikacze lubię, ten mnie nie obciąża, ale też moje włosy nie mają takiej tendencji :)

      A jak pachnie ....:)

      Usuń
  2. Poczytam więcej o tych kosmetykach,bo moje niesforne i ciężkie włosy wciąż szukają dla siebie idealnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znajdziesz coś dla siebie, dobrą serię na niesforne włosy ma tez Alterna :)

      Usuń
  3. Z tej serii mam nekrar bez splukiwania, ale on niestety lekko obciąża mi wlosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam nektary z serii pomarańczowej...z tej jeszcze nie miałam, bo tamten kocham miłością wielką...:)

      Usuń
  4. znam, oczywiście. Ale niestety ze względu na cenę rzadko sobie na kosmetyki tej firmy pozwalam. :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...