czwartek, 30 sierpnia 2012

OILMEDICA - maska i odżywka do włosów "OLEJ KOKOSOWY"


Witajcie, 

od dwóch dni moja głowa nie daje o sobie zapomnieć, do tego dochodzi początek roku szkolnego- co dla mnie- nauczyciela jest sporą dawką roboty, więc jestem tu trochę rzadziej...ale na szybko chcę pokazać Wam jeszcze ciepły, bo świeżo wyjęty z koperty olej kokosowy- odżywkę/maskę do włosów, którą otrzymałam od p.Mariusza do przetestowania -firmy OILMEDICA.


Jest to maska- odżywka do włosów w postaci oleju kokosowego, wzbogaconego kilkoma składnikami odżywczymi, takimi jak ekstrakt z owoców amli (aż 2% czystego ekstraktu), olejek
rozmarynowy, olejek cyytrynowy, z trawy cytrynowej, olejek z henny i rycyny,
olejek z owsa, a także centella asiatica.




Pierwsze moje wrażenie było takie, że zrobiłam OoOoO - co za twarde opakowanie, a tu okazuje się, jak napisał mi p.Mariusz, że twardosc wynika z duzej ilosci nasyconych kwasow tluszczowych, pochodzacych z oleju kokosowego ktorego w skladzie odzywki jest ponad 80%. Tak jak w sposobie uzycia, kilka minut pod biezaca ciepla woda wystarczy. Przy okazji cieply olejek znacznie lepiej wnika w strukture wlosa.

Dziś wieczorem nałożę olejek-maskę pierwszy raz, ciekawa jestem efektu :)

a zapach... na pierwszy NIUCH nosa- to trawa cytrynowa:)



Zapraszam do zapoznania się ze stroną facebookową :





10 komentarzy:

  1. Zapowiada się fajnie! Daj znac, jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku dni myślę o tym kosmetyku,uwielbiam olejek kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy zazwyczaj ma postać ciała stałego i trzeba go rozgrzać by się upłynnił :) Koniecznie napisz jak wrażenia z używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten olejek, jest bardzo dobry:)włosy po nim są miękkie, lśniące i nawilżone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że brzmi ciekawie. Akurat kończy mi się odżywka i zastanawiałam się w jaką się zaopatrzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwróć uwagę, że tę odzywkę nakłada się przed myciem, nie po, tak jak typowe odzywki :)

      ja dzisiaj na nią zwróciłam uwagę na allegro i raczej się skuszę:)

      Usuń
  6. Miłego testowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Skusiłam się na ten olejek, gdyż bardzo poleciła mi go fryzjerka. Jednak, bardzo się zawiodłam. Zostawiając go na noc (tak jak zaleca producent), rano próbując go zmyć, musiałam bardzo się natrudzić, a jak już się udało, to po wysuszeniu nie dość, że wcale nie rozczesywały się lepiej, to sprawiały wrażenie tłustych. Nie chętnie daję negatywną opinie, ale sama często sugeruję się przy kupnie kosmetyków innymi opiniami, mówię stanowcze NIE DLA TEGO OLEJKU.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...