wtorek, 23 sierpnia 2011

Recenzja maseczki: THE FACE SHOP BLACK HEAD Nose Clay Mask


Maseczkę tą dostałam od koleżanki na wypróbowanie w sporej odlewce, która starczy mi na pewno na wiele użyć. Na razie zrobiłam ją 3 razy i uważam, że co nie co mogę już o niej powiedzieć.

Chodzi o maseczkę peel off oczyszczającą pory, popularną już na blogach, youtube 
THE FACE SHOP BLACK HEAD Nose Clay Mask.


Konsystencja tej maseczki jest BARDZO KLEJOWA. Nie polecałabym jej nakładać palcami.. Ja nakładam ją pędzlem, o którym już pisałam TU
Zapach jest lekko alkoholowy, może drażnić oczy, ale mija po 2-3 minutach.

Musimy poczekać trochę aż PORZĄDNIE zastygnie, bo gdy będzie lekko mokra- nie uda nam się jej odkleić.

Ja czekałam ok..... 20 minut.


Chwilę po nałożeniu wyglądało to mniej więcej tak.

Uważam, że można by było czekać jeszcze dłużej, bo w niektórych miejscach odrywając ją, rulowała mi się w rękach...


Nie mniej jednak, po oderwaniu dość sporego kawałka z nosa ukazało mi się kilku nieprzyjaciół:


Trochę widać :)
Jednak są to jedynie kilka płytkich wągrów. 

Efekt ?

Żadnego ekstremalnego efektu się po tej maseczce nie należy spodziewać. 
Trochę oczyści nos,ale tylko z tych małych, płytkich wągrów... minusem jest długie czekanie, ta klejowatość....

Lepsze efekty daje mi maseczka żelatynowa z mlekiem. 
Szybciej zastyga, i wyciąga na wierzch co trzeba.
Jedynie zapach mnie w niej strasznie odpycha, ale o tym zrobię osobną notkę.

Maseczka o której mowa do kupienia jest na allegro, ebayu oraz na asianstore.

5 komentarzy:

  1. U mnie nawet na nosie nie pomogła.
    Czekam na notkę o drugiej maseczce bo brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zrobić te żelatynową ? gdzie kupić ewentualnie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj nałożyć grubszą warstwę tej maski, przy cienkiej prawie nie działa, może wtedy zmienisz zdanie na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba ta konsystencja musi być kleista, skoro ma wyciągnąć wągry.. nie używałam jej, a powiedz ile mniej więcej kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.ebay.pl/itm/150592845299?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649np tu jest do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...