poniedziałek, 22 sierpnia 2011

10 pytań kosmetycznych - TAG

Zrobiłam jak co wieczór przed snem przeglądniecie blogów, patrzę a u Idalii - oTAGowanie mnie :D
Pięknie pięknie :) No i coś mnie podkusiło, żeby to dziś jeszcze zrobić :)


ZASADY :)
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu





1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?


Ostatnio raczej neutralnych, kolorowych szaleństw jakiś mega ekstrawaganckich nie uskuteczniałam nigdy na co dzień. Lubię zaszaleć z fioletem, turkusem... ale są to raczej bezpieczne kolory i makijaże.
Mam jeden swój ukochany kolorowy makijaż, który zmalowałam parę dobrych lat temu. Zdjęcia jednak zapisałam na komputerze i chętnie Wam jedno pokażę:




2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'? 
O wiele bardziej wolę błyszczyki. Raz, że są szybsze w obsłudze. Często w fajnych wariantach smakowych -zapachowych. Choć tak abstrahując- to najbardziej kocham pomadki ochronne :)


3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie uważam tak. Sama mam kosmetyki z każdej półki. Jednak zauważyłam, że często te z wyższej półki wpływają także na moje samopoczucie, chętniej po nie sięgam i naprawdę je lubię :)


4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Sądzę, że jest to bardzo ważny kosmetyk. Podobnie jak bronzer. Używam ich zamiennie. Długo uczyłam się prawidłowego nakładania różu, zaczęłam go stosować dość późno. Do tego czasu szukałam tez idealnego odcienia do mojej karnacji :) Używam codziennie.


5.Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? ;) 
Tusz do rzęs z pewnością. Bez niego czuję się "goła". Mogę nie mieć nic na twarzy, ale tusz to podstawa :)


6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Raczej nie były to jakieś mega problemy. Za czasów mlodzieńczych jakaś kaszka na twarzy, teraz drobne przebarwienia, nierówności, kilka wyprysków, ale generalnie lubię swoją cerę i i specjalnie z nią wojować nie musiałam nigdy :)


7.Używasz filtrów?
Staram się, by filtr znajdował się w produktach codziennego użytku - kremy, podkłądy, kremy tonujące. Dodatkowo moja szafa zawalona jest produktami o spf wyższym często niż 30. Nie mam manii, ale codziennie muszę być wyfiltrowana także ze względu na pieprzyki o pewnym stopniu ryzyka i pojawiające się od nadamiaru słońca przebarwienia na twarzy.


8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Może nie okreśłałabym tego, że TRZEBA. Sama zauważyłam, że najwięcej wydaję na : kremy do twarzy i okolic oczu oraz podkłady. Zauważyłam też, że nie sprawdzają się u mnie tanie tusze do rzęs. Lubię też dobre perfumy.


9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Uwielbiam maseczki,a także i peelingi. Dają mi poczucie dbania o swój wygląd i dobrze dobrane- poprawiają wygląd mojej cery.
Mam swoje ulubione w różnych kategoriach Lubię też maseczki poprawiające mi nastrój. Niby nic nie robią0 ale ich zapach rozwala na łopatki:)


10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Przyznam, że nie przykładałam większej wagi do tego....nie mam swojej faworytki.Lubuję się w dobrze i mocno podkreślonych oczach, ale nie takich kreska czarna dookoła :P może... Eva Longoria ? nie no wiele mam takich typów, ale nie potrafię wskazać jednej. 


TAGUJĘ:






:)

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...