środa, 19 października 2011

Recenzja ; Ukochany duet do oczu ostatnich dni za 16zł :)

Szał recenzji trwa- ale muszę korzystać, póki mam czas :)
Przedstawię Wam krótko duet - baza +cienie, który stosuję ostatnio każdego dnia :)


Zakupiona na allegro TU baza pod cienie i cienie do powiek firmy E.L.F

Jest to moja kolejna baza tej firmy - jak dla mnie niezastąpiona, bo dzięki niej znikł dla mnie problem rolowania się cieni i znikania ich z powieki :) Przedstawiałam ją już w czerwcu i od tego czasu jestem jej wierna. Nie wiem czy będę wypróbowywać inne bazy skoro ta jest idealna ?:)

A cienie Mocha Swirl idealnie nadają się na dzienny makijaż.


Przy nabieraniu na pędzelek sypią się w opakowaniu, jednak przy nakładaniu na oko już nie. To chyba przez to, że są bardzo miękkie....
Kolor jest piękny, na dzienny makijaż idealny :) Na bazie trzymają do wieczora.


Może baza nie podbija mocno kolorów cieni, ale mi chodzi głównie o trwałość, którą ona mi daje :)

Duet ostatnich dni, na pewno zaliczę do swoich ulubieńców:)

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie są śliczne, idealne kolory na dzień! Czekam z niecierpliwością na make up nimi wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę polecam te ciebie :)

    _Alessandro :) Pstryknę zdjęcie oczka nimi wymalowanego w świetle dziennym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten jaśniejszy kolorek. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają te cienie:)!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...