piątek, 9 grudnia 2011

Recenzja: Fridge - pomarańczowy peeling do twarzy

Witajcie :)

Chciałam zrobić dla Was recenzję pięknie pachnącego wosku Yankee Candle - Christmas Cookie, ale zdjęcia nie wyszły - obfociłam więc peeling do twarzy firmy Fridge - który dostałam w listopadowym Kissboxie.


Opis producenta : Co jak gdzie :D


Skład:


:)

A teraz trochę ode mnie:

Ja otrzymałam go w malutkim pojemniczku, na moje oko ok.5 ml.


Producent nakazuje nam przechowywanie produktu w lodówce, tak też uczyniłam.
Próbka ta starczyła mi na  5 użyć, na jedno jeszcze zostało. Aż dziw- może to świadczyć o tym, że produkt jest bardzo wydajny. 

Po 1-
ZAPACH
Piękny, orzeźwiający, cytrusowy, naprawdę wspaniały 

Po 2-
KONSYSTENCJA 
Kremowa, a po zmyciu peelingu skóra nie jest napięta.

Drobinki ścierające-
nie są ostre i duże, dlatego też peeling nadaje się do codziennej pielęgnacji.

Bardzo podoba mi sie ten produkt, ponieważ przyjemnie się go używa, buzia jest wygładzona, nie jest ściągnięta, a to już sporo.

Jednakże cena :O Odstrasza. Na stronie producenta znajdujemy informację o cenie 150zł za 50g produktu. Toz to przegięcie. Za tą cenę wolę produkty np. Clinique czy lubiany przeze mnie peeling Nuxe, który opiszę jeszcze...



I jak ?
Używałyście  ?
jakie jest wasze zdanie?

Jak dla mnie, gdyby kosztował połowę mniej- kupowałabym go na pewno, na razie jednak wstrzymam się ze względu na jego cenę. Ale przyjemnie się go testowało:)


9 komentarzy:

  1. używam go od kiedy dostałam kissboxa i mam go jeszcze całkiem sporo :) ale fakt, cena produktu pełnowymiarowego jest ogromna!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie cytrusowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ja nie kupiłam kissbox'a bo po prostu przegapiłam ale to znie zmienia faktu,że to ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jest niesamowity- to głowny walor tego produktu- dzięki któremu tak świetnie się go używa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to za mała próbeczka, żeby ocenić ten kosmetyk... No w sumie napisałaś tylko o pierwszym wrażeniu :)) Ale ja nawet po pierwszym dobrym wrażeniu od razu nie zdecydowałabym się na zakup... Chociaż ogólnie słyszałam, że te produkty są dobre!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bella - dlatego opisałam to, co mogłam po tygodniu uzywania stwierdzić, nie mniej jednak, zakupiłabym go w celu dalszych testów, gdyby kosztował mniej.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam nigdy niestety:(

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...