piątek, 16 września 2011

Współpraca- CALMADERM - Piękna w zgodzie z naturą :)

Jakiś czas temu odezwała się do mnie przemiła Pani Magdalena, proponując współpracę z firmą


CALMADERM.

Nigdy nie słyszałam o tej firmie, jednakże po zaczytaniu się o kosmetykach sygnowanych ta marką stwierdziłam, że to super okazja na poznanie ich- bowiem naturalne składniki są dla mnie  ważne
w pielęgnacji.
Jeden z proponowanych kosmetyków do testowania jest na bazie aloesu, który KOCHAM, więc bez zastanowienia powiedziałam TAK !



Wczoraj otrzymałam paczkę, zabrałam się już za testowanie dwóch kosmetyków. Krem do stóp użyję po raz pierwszy dziś :)

Coś o marce:


Są to kosmetyki lecznicze i pielęgnacyjne bazujące na naturalnych składnikach. Dlatego z powodzeniem pielęgnują różne rodzaje skóry: delikatną, z problemami oraz ze skłonnością do podrażnień (w tym skórę dzieci).

Produkty  marki CALMADERM to połączenie wysokiej skuteczności z naturalnym działaniem - nie stosuje się w nich środków perfumujących, dodawane są  witaminy i olejki naturalne, bazując na rozwiązaniach wypracowanych w ziołolecznictwie.

Marka kierowana jest do wszystkich osób oczekujących konkretnych i szybkich rezultatów pielęgnacyjnych, ale w zgodzie z naturalnymi potrzebami ich skóry.

Brzmi świetnie :)




W skład zestawu wchodzi: 

balsam po opalaniu Panthe Vera, 
krem do rąk Dermactol Hand, 
krem do stóp Dermactol Foot

Więcej informacji o kosmetykach na stronie :
http://www.calmaderm.pl/


Zaczynam więc testowanie ;))


*mogę już tylko napisać, że balsam super przyda mi się do łagodzenia poparzenia na solarium, bowiem zmusiłam się i choć raz w życiu przed ślubem postanowiłam nabrać pigmentu. Skończyło się na 5 minutach i ...poparzeniu pleców :( a więc balsam PantheVera  ma pokazać, na co go stać :D


Recenzje wkrótce :D

2 komentarze:

  1. Uwielbiam aloes. Ciekawa jestem tego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja będę testować kosmetyki tej firmy. :) jestem bardzo ich ciekawa, bo przymierzam się do zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...