poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Dzisiejsze nabytki :)

Wracając z pracy wpadłam do Rossmana w celu zakupienia wacików :) No i po drodze wsadziłam do koszyka jeszcze inne 3 rzeczy :)
a to dlatego, że... szampon był w cenie na dowidzenia :), a nigdy go nie mialam, chętnie wypróbuje :), czegoś do zmywania oczu mi brakowało, a mleczko podbierałam od pewnego czasu nie swoje :P

Oto moje zakupy:

1. Szampon Gliss Kur do włosów brązowych :) ( pierwszy raz kupione)
2. Płyn do zmywania oczu z Bourjois ( pierwszy raz kupione)
3.Mleczko do demakijażu z Lirene ( kiedyś miałam i nie podrażnia mi oczu, nawet jak się do nich dostanie)

Na pewno zdam recenzję:)

Dziś krótka notka, bo dopiero co wróciłam z ZUMBY :) i muszę odmaszerować pod prysznic, bo dziś był wiciskkkkk :)

5 komentarzy:

  1. czekam na recenzję tego z bourjois bo ostatnio się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja jestem ciekawa burżujskiego zmywaka :) Daj znać jak Ci się spisuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak podobnie jak kasiek jestem ciekawa bo w rossmanie ciągle jest w promocji ostatnio :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn do demakijażu polecam jak najbardziej!!Jest moim ulubieńcem co do reszty niestety nie mogę się wypowiedzieć gdyż nie stosowalam,jednak czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na notkę o płynie Bourjois:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...