niedziela, 15 września 2013

Rzecz krótka o ulubionych płatkach kosmetycznych :)


Witajcie,
pragnę Wam pokazać rzecz niby banalną, ale dla mnie bardzo ważną. Mowa o wacikach kosmetycznych. Nie lubię używać byle-jakich.
Mam swoje ulubione - i tych się trzymam.

Najważniejsze jest dla mnie, by były:
-mięciutkie
-nie rozwarstwiały się
-by wata nie kleiła się do twarzy

Mam swoich dwóch ulubieńców.


Codziennie stosuję dwa rodzaje płatków:
Duże- kupuję te dla dzieci- ponieważ są bardziej miękkie niż wersja dla dorosłych :)
Małe- do przecierania twarzy w wybranych partiach twarzy (czy to płynem złuszczającym Clinique ,czy też roztworem keratolitycznym Lierac)

Wybieram przeważnie te z firmy Cleanic, bo na tej marce nigdy się jeszcze nie zawiodłam. Oferują dobre produkty, w niskich cenach :)


Płatki te nie rozwarstwiają się. Są bardzo delikatne i miękkie.
Te na zdjęciu wyżej są w małych 30szt opakowaniach. Świetne na wyjazdy.



Płatki dla niemowląt stały się moim odkryciem. Są extra! miękkie, duże- dwa wystarczają na demakijaż oczu i twarzy. Nie rozwarstwiają się i naprawdę polecam przerzucenie się na wersję dla dzieci :)



Rozmiar - same widzicie różnicę :)

Ja jestem oczarowana dużymi płatkami. Zachęcam więc do wypróbowania :)
Super sprawa :)


ps. kupiłam w końcu szczoteczkę do mycia twarzy.
Nie... nie Clarisonic.... 
na razie spróbuję szczoteczkę firmy SISLEY , o taką

Kusiła mnie też ta z Shiseido, ale trafiła się okazja - więc wzięłam tą - kliknęłam oczywiście- czekam aż przyjdzie i dam Wam znać :)



7 komentarzy:

  1. Ja zazwyczaj kupuję płatki w biedronce (wersja fioletowa) i jestem bardzo zadowolona. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już tylko duże, tzn te dzidziusiowe też mam :) lubię je do tonizowania skóry, ale kupuję średnie :) małe jakoś już dla mnie a male:)
    Ja się cieszę Clarisonic Mia :)
    O sisley i shiseido wiele dobrego slyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kusiło Shiseido, ale Sisley wpadł w łapki okazyjnie :) mam nadzieję, że to wstęp do posiadania Clarisonic'a kiedys :)
      napisz coś o blogu o swojej szczoteczce, chetnie sie pozachwycam:)

      Usuń
  3. Ja nie umiem współpracować z dużymi płatkami, kiedyś miałam kilka opakowań i miałam wrażenie że micel ubywał mi w zastraszającym tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, ja tego nie zauważyłam, zużywa się tyle- co zawsze :)

      Usuń
  4. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ulubione płatki cleanic ale są drogie obecnie kupuję e realu

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...