czwartek, 3 grudnia 2015

Nowe początki ...gdzieś po drugiej stronie lustra.....:)



Cześć zaglądający tu jeszcze !

Jako, że z bloga zniknęły zdjęcia (nie wiedzieć czemu) , a moje zainteresowania ruszyły ze względu na dziecię w zupełnie inną stronę..., dodatkowo zachęcona przez bliskie mi osoby do zmiany tematyki bloga -stwierdziłam, że czas ruszyć z czymś nowym. Z czymś,co zaprząta mój cały świat, całe dnie i zainteresowania....

Ruszę z nowym blogiem...czy parentingowym ? Nie nazwałabym go aż tak. 

Będzie to blog głównie dzieciarski- trochę lajfstajla - i oczywiście wplotę w niego trochę kosmetycznych smaczków -bo choć mniej już tego u mnie, to ciągle coś się tli...

Mam nadzieję, że znajdę czas na to i, że znajdą się osoby, które chętnie mnie odwiedzą.

Jak założę bloga, poinformuję Was o tym fakcie tutaj.

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. We nyedhiyani obatan kanggo perawatan saka macem-macem masalah kesehatan, kanthi nggunakake tamba sing wis diwenehake karo gandum bisa ngobati penyakit rampung.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że przestałaś pisać

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...