środa, 26 czerwca 2013

Nowa akcja- testowanie o mocy lasera - L'Oreal Revitalift Laser X3 - Streetcom

Witajcie, 
właśnie odebrałam przesyłkę z akcji Streetcom Blog, a mianowicie paczkę z kosmetykami firmy L'Oreal Revitalift Laser X3.

O programie streetcom BLOGteam możecie poczytać tutaj
Myślę, że warto :)

A teraz trochę odnośnie paczki, którą otrzymałam.


Paczka idealnie zapakowana, naprawdę nic nie miało prawa się jej stać :)



Czas na testowanie kosmetyków o mocy lasera !

Jako, że produkt przeznaczony jest dla osób powyżej 40rż, przekazuję krem i serum mojej chrzestnej. To dzięki niej poznamy opinię na temat tcy produktów.


Przesyłka zawierała krem Revitalift Laser X3 oraz serum z tej samej serii.
Dodatkowo dołączone były ulotki do rozdania odnośnie kosmetyków oraz mnóstwo próbek, których rozdawanie już rozpoczęłam i opinie tych osób rownież Wam przekażę :)



Jestem strasznie ciekawa, czy wszystkie obietnice producenta się spełnią. 
Produkty wydają się być ekskluzywne, a do tego nie są drogie.... zobaczymy już niebawem.


Was zapraszam na stronę www.streetcom.pl na której dowiecie się min jak dołączyć do blogowego teamu, oraz innych ciekawostek :)

Pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Moja mama pokochała ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak efekt :) miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania życzę cioci:))

    OdpowiedzUsuń
  4. koniecznie daj znaka jak się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa efektu, chętnie sprawiłabym taki zestawik :)
    PS Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zarejestrowana, ale dopiero do jakis 2-3 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak się sprawuje krem? Testowałaś może jakieś produkty dla rekomenduj.to ?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...