środa, 22 maja 2013

Majowy Glossybox rychło w czas :)


Witajcie :)

Ostatnio jakaś jestem nieprzytomna, trochę zdrowotnie pokulałam...zapomniałam wkleić zdjęć z majowego Glossyboxa, którego od kilku dni mam u siebie ..

Najpierw zdjęcia, potem komentarz- zapraszam :)







Oprócz wyżej pokazanej zawartości, znalazły się jakieś ulotki, zniżki, ale nie byłam zainteresowana i wyrzuciłam :)

Może po kolei o moich odczuciach :

01- Cavalli - woda toaletowa - cudne opakowanie, no flakonik cieszy oko jak nie wiem, ale zapach morski, niezbyt mój- nie mniej jednak wyleję na siebie bez żalu :)

02- Santaverde krem - bardzo chętnie uraczę moją paszczę tym kremem choć ostatnio cierpię na nadmiar smarowideł :)

03- Cheek and lip tint-  miałam już go- w glossy światecznym czy jakoś tak... nie używam tego typu produktów..

04- woda do demakijażu - bardzo chętnie wypróbuję, uwielbiam tego typu produkty :)

05- żel pod prysznic - super, też lubię, a na wyjazdy w sam raz :)

Także, średnio.... 
Nie wiem, jeszcze kilka pudełek zobaczę z ciekawością, ale jak dla mnie trochę spada na wartości Glossy, a może i ja zrobiłam się wybredna i mam przesyt ? 

A wy ? Zamowiłyście już swoje pudełko ??

Jeśli nie, a chcecie to zachęcam do skorzystania z mojego odnośnika:




4 komentarze:

  1. Jak na moje oko nie taki zly jak poprzednie- wkoncu zaczeli dorzucac perfumki !!! Postep jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakończyłam subskrypcję i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja koncze subskrypcje w czerwcu i chyba sie juz nie pokusze:( jakos coraz gorsze jak dla mnie te boxy:)mi z tego pudla tylko flakonik perfum jako tako przypadl do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...